jueves, 21 de marzo de 2013

mite de la caberna Post producció

la meva idea en la post-produccio era intentar no caure en la monotonia de fer un video amb el tipic pla secuencia, sensa cambi de plans, per lo que vaig demanar gravar totes les escenes desde tots els angles posibles.

despres de grabar el video, la meva tasca va ser editar el video per que sigui agradable a la vista.

el primer planol es de la ona seguda en un sofa en el que amb el programa de audicity, vaig agafar el anunci de silig bang per donar la sensacio que amb un enmarcament de primer pla, crear la ilusio de que en el fora de camp esta veient la tele.

despres en la conversa es va fer en 3 planols, america, amb fons i contrapicat, el rimer es de la arribada a la casa, la segona la combersa i ultima la del movil, asaa de un contrapicat a un la al detall.

el montaje va ser facil. amb el programa vegas. tambe vaig utilitzar el programa audiciti pero introduir el audio de la publicitat de cilig bang i la sintonia del telediari de TVE.


No hay comentarios:

Publicar un comentario